אתר הסקי גודאורי בגיאורגיה מספק חווית סקי מעולה. והמחיר? מעולה גם כן.

אז אחרי שעברנו את כל אתרי הסקי הצרפתיים, האוסטרים והאיטלקיים חווינו הפעם אתר סקי חדש בשבילנו בגיאורגיה. במרחק של שעתיים וחצי טיסה מתל אביב ועוד שעתיים וחצי  נסיעה מטיביליסי בדרך יפה בין הרים וחוות מתגלה גודאורי. האתר מכיל כ 82 ק"מ של מסלולים, רובם כחולים וחלקם הייתי מכנה כחול כהה. נקדים ונאמר שהאתר מצוין למתחילים ולרמה בינונית. מתקדמים ימצו את האתר יחסית מהר. יחסית עם זאת האתר נהדר לחופשת סקי משפחתית לכל הרמות בטח ובטח למתחילים.

גודוארי מחולקת לכמה חלקים. ניו גודאורי נמצאת בחלק העליון ומספקת לינה במלונות דירות הנמצאים במרחק הליכה מהגונדולה המרכזית. בניו גודאורי ישנן חנויות סקי להשכרת ציוד וביגוד, סופרקמרקט , חלפני כספים וכספומטים וכמובן מסעדות ודוכני מזון מהיר.

בגודוארי הישנה הנמצאת מתחת  נמצאים מספר מלונות מובילים וכן מסלול  סקי ירוק שמאפשר למלונות כמו גודוארי לופט, לודג' ומרקו פולו גישת סקי אין סקי אאוט לגולשים שידועים לעשות סקי אך בהחלט לא למתחילים. מתחילים יצטרכו להגיע לניו גודוארי ומשם לקחת הסעה ( מונית ) למלון או שאטל שמספק ספק החופשה.

ברחבי העיירה  הישנה ובדרך בכביש לניו גודאורי ישנן עוד חנויות להשכרת ציוד ומסעדות בצד הדרך.  התנועה למסעדות ולניו גודוארי נעשית על ידי מוניות אשר זמינות כל העת בין העיירות במחיר של 30 לארי גיאורגי. להבדיל מעיירות סקי בצרפת ואיטליה שם יש שאטלים חינם כל העת , בגודוארי צריך לקחת מונית גדולה. הנהג, מעמיס את ציוד הסקי מאחורה וכולם עולים למונית ונוסעים למעלה או חזרה למלון. קצת שונה, אבל מתקבל בהבנה וגם חלק מהחוויה של סקי בגיאורגיה.

סקי פס – סקי פס ניתן לקנות בלובי או ליד המעליות, גונדולות באתר .המחירים זולים יותר מהממוצע באירופה.

סקי לילה – בסופי שבוע בימי שישי ושבת יש סקי לילה משעה שמונה בערב עד עשר בלילה. המחיר מוזל וזו חווית סקי נהדרת. המון גולשים מנצלים כל רגע של סקי והמסלול מואר לחלוטין.

אוכל – האוכל הגיאורגיה נהדר, טעים ולא יקר.  יחד עם זאת ניתן למצוא מסעדות הודיות וגם אוכל מערבי במסעדות של המלונות. ליד תחנת הדלק בכניסה לגודוארי יש דנקן דונאטס , סופר גדול עם מאפייה וגם כמה מסעדות אוטנטיות נחמדות, טעימות וזולות.

חוויות הסקי באתר נהדרת. יש מגוון מסלולים רובם כחולים  והשלג בטח בתקופות כמו פברואר מרץ נהדר.

תמונה

האתר מצוין למתחילים ולרמה בינונית , תחזוקת המסלולים סבירה למרות שלא כל לילה עובר חתול שלג על כל המסלולים ומהדק את השלג. אני מאמין שהגיאורגים ילמדו את הנושא הזה וישפרו בהמשך.

מלונות – לינק בוקינג

פרסומת